Punk Rock Parents: Like an Onion

Saturday, December 06, 2008

Like an Onion

Today we are heading out to the Tamale Festival with my parents and then back here to watch my boyfriend Oscar's fight. So I leave you with this.....

The shoes you wore today: my use to be white Chuck Taylors. I need new ones but these have my blood stains from a Guttermouth show. So they are kind of sentimental.
Your weakness: Joey, I can never say no to that guy, hence the motorcycle and The Phi
Your fears: making left turns
Your perfect pizza: lots of cheese and fresh tomato
Goal you’d like to achieve: finish my thesis, get a Ph.D


Your most overused phrase on AIM: dude. Its my overused phrase of life
Your first waking thoughts: Seriously, already?
Your best physical feature: hmmmm right now I like my hair
Your most missed memory: being on the beach with my sisters, cousins and Chone

Pepsi or Coke: Coke Zero. It really does taste more like real Coke
McDonalds or Burger King: If I had to have one then I guess McDonalds
Single or group dates: Single
Adidas or Nike: We are a Puma family
Lipton Ice Tea or Nestea: Lipton baby. Just like my Nana
Chocolate or vanilla: Vanilla
Cappuccino or coffee: Coffee (sorry Angela you know I have love for you!)

Smoke: Use to be a casual smoker. Shorty Menthol's baby.
Cuss: I am trying really hard to stop but when The Phi is not around I can be like a sailor
Sing: Yes. Loud. In the car.
Take a shower everyday: yup, but these days its with The Phi
Do you think you’ve been in love: Many many times
Want to go to college: I did and loved it. UCSB Alumni
Liked high school: Loved loved loved high school
Want to get married: so much I have done it twice
Believe in yourself: not as much as I should
Get motion sickness: only if I read in the car
Think you’re attractive: I get by
Think you’re a health freak: nope
Get along with your parents: yes very much
Like thunderstorms: totally. Even listen to a nature sounds cd of them at night
Play an instrument: I played the flute

In the past month….
Drank alcohol: Drinking wine right this second
Smoked: Nope, haven't smoked since I found out I was pregnant with The Phi
Done drugs: I've smoked the weed
Made out: one time I made out with this dude for so long that his goatee left a scab on my chin. I told everyone I fell.
Gone on a date: nope :( The Phi is always the 3rd wheel
Gone to the mall: holy crap I think we would move into a mall if they let us
Eaten an entire box of Oreos: no, but can't say I haven't been tempted to.
Eaten sushi: amazingly enough no, not in the last month
Been on stage: not since college
Been dumped: yes and it sucked and i did not like it, but not in the last month
Gone skating: nope
Made homemade cookies: hahaha no
Gone skinny dipping: nope
Dyed your hair: yes I did. Had to touch up the redness
Stolen anything: nope

Have you ever….
Played a game that required removal of clothing: not that I can recall, but that doesnt mean I havent done it
Been trashed or extremely intoxicated: OMG yes. Still cant remember the rest of that night.
Been caught “doing something”: Yes, a security guard caught me and a 'friend', 'doing stuff' in my car in an industrial park
Been called a tease: yea
Gotten beat up: never. Got hit in the face by a dude once, but I socked him back
Shoplifted: No way. I am way to chicken for that
Changed who you were to fit in: I try not to but I guess different sides of me come out with different people.

Layer Eight:
Age you hope to be married: I was married the first time at 22 the second at 28
Names of children: The Phi
Describe your dream wedding: It was on a beach in Santa Barbara to Joey with my friends and family there
How do you want to die: peacefully
Where do you want to go to college: I went to UCSB and CSUN
What do you want to be when you grow up: professor
What country would you most like to visit: Spain or Italy or maybe something more tropical

Layer Nine:
Number of drugs taken illegally: just 1
Number of people I could trust with my life: hmmm now that I think about it there are a few. Joey definitely
Number of CDs that I own: they are all boxed but I would guess a few hundred
Number of piercings: 2 upper ear and tongue
Number of tattoos: 2 sun on my thigh and an "R" on my lower back. Don't ask
Number of times my name has appeared in the newspaper: no clue
Number of scars on my body: I have quite a few but my least fave is the one on my right bicep. It is from when some lady at a restaurant spilled hot water on me when I was like 2. The scar looks like dirt. I do not like it.
Number of things in my past I regret: just 1

No comments:

Post a Comment